Planning stadswarmteleidingen

Werkzaamheden in uw meterkast

Aankondiging werkzaamheden stadsverwarming in uw woning – start week 33

Geachte bewoner/beheerder,

In opdracht van Eneco zal aannemer MVOI vanaf week 33, starten met de werkzaamheden aan de stadsverwarmingsinstallatie in uw woning. Deze werkzaamheden zijn nodig om het reeds nieuw aangelegde warmtenet in gebruik te nemen.

De werkzaamheden vinden plaats in uw meterkast en worden per woning uitgevoerd. De werkzaamheden zullen uiterlijk medio oktober 2025 zijn afgerond.

Wat gaat er gebeuren?

  • De bestaande stadsverwarmingsinstallatie wordt vervangen door een nieuwe Eneco afleverset;
  • Deze nieuwe afleverset wordt aangesloten op uw bestaande binneninstallatie;
  • De eerder aangelegde leidingen in de kruipruimte worden doorgetrokken naar de meterkast en hier aangesloten op de afleverset;
  • Tijdens de werkzaamheden zal meerdere keren de levering van stadswarmte en warm tapwater worden onderbroken. Hierover ontvangt u tijdig een aparte brief van Eneco.
     

Zelf een afspraak plannen

Om te voorkomen dat we op een ongepast tijdstip bij u langskomen, vragen wij u vriendelijk om zelf een afspraak met ons te maken. U kunt dit doen via de onderstaande agenda waarmee u een datum en tijdslot kunt selecteren. Op de tweede pagina kunt u vervolgens uw gegevens achterlaten. Een bevestiging van de gemaakte afspraak ontvangt u op het opgegeven e-mailadres.
 

Belangrijke informatie

  • Zorg ervoor dat uw meterkast volledig leeg is en obstakelvrij, zodat de monteurs veilig en efficiënt kunnen werken.
  • Er moet een volwassene in de woning aanwezig zijn om de inspectie uit te mogen voeren.
  • Onze monteurs kunnen zich legitimeren. Vraagt u hier gerust naar.
  • Het vervangen van de afleverst duurt maximaal 4 uur. 
     

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Online afspraak